Opråb til statsministeren

Seks organisationer, der repræsenterer omkring 500 kulturinstitutioner har sendt følgende åbne brev til statsminister Mette Frederiksen i anledning af et-årsdagen for corona-nedlukningen. Genåbningen af Danmark er begyndt, og vaccinerne rulles ud. Det er gode nyheder. Foråret er på vej, og Danmarks kulturliv står klar med masser af oplevelser til befolkningen i vores land. Men vi […]